Hizmet Yönetimi
Eksiksiz hizmet yönetimi
SAP Business One eksiksiz uygulamanın bir parçası olarak tamamen entegre CRM işlevselliği sağlar. Pazarlama, satış ve hizmet kapsamında sıkı bir şekilde entegre edilmiş özellikler, müşteri ömür döngüsünün tamamına yönelik uçtan uca görünürlük sunar.
Entegre CRM işlevselliği müşteri kazanma, elde tutma, müşteri sadakati ve işletme için kârlılığa yönelik eksiksiz kontrol sağlar.
SAP Business One: CRM hizmet
Hizmet yönetimi özellikleri; hizmet departmanlarına hizmet işlemleri, hizmet sözleşme yönetimi, hizmet planlaması, müşteri etkileşimi aktivitelerinin izlenmesi ve müşteri desteği konularında yardımcı olur.
Anahtar özellikler ve işlevsellik
- Hizmet sözleşmesi: Bu özellik kullanıcılara, müşterilere satılan kalemler veya hizmetler için düzenli destek sağlama veya garanti sözleşmesi oluşturma olanağı sağlar. Sözleşmede, başlangıç ve bitiş tarihlerinin yanı sıra garanti edilen yanıt veya çözüm süreleri gibi sözleşmenin belirli koşulları tutulur.
- Müşteri ekipman kartı: Bu özellik hizmet teknisyenlerine; üretici seri numarası, değiştirme seri numarası ve tüm hizmet çağrı geçmişi gibi müşteriye satılan bir kalem hakkında ayrıntılı bilgi sağlar. Ayrıca kaleme tayin edilen hizmet sözleşmelerini listeler.
- Müşteri ekipman kartı: Bir müşteriye veya müşteri aralığına satılan tüm ekipman ve ilgili seri numaralarını görüntüler.
- Hizmet çağrıları: Kullanıcılara, belirli bir tarihte veya tarih aralığında oluşturulan, çözülen veya kapatılan, sisteme girilmiş tüm hizmet çağrılarını görüntüleme olanağı sağlar.
- Kullanıcılar raporu; yalnızca belirli bir kuyruk, teknisyen, sorun türü, öncelik, kalem ve çağrı durumuyla ilgili hizmet çağrıları görünecek şekilde sınırlayabilir.
- Ayrıca kullanıcılar süresi geçmiş çağrıları da görüntüleyebilir.
- Kuyruğa göre hizmet çağrıları: Kuyrukta bekleyen tüm hizmet çağrılarını izler. Belirli bir olayla ilişkili çağrı geçmişi tutar. Çeşitli çağrı durumları izlenebilir ve çağrılar ayrı teknisyenlere tayin edilebilir ya da bir ekip kuyruğunda tutulabilir.
- Sorumluya göre yanıt süresi: Kullanıcının müşteri ile hizmet arasındaki etkileşimi izlemesine ve tek bir hizmet çağrısına yanıt vermek için gereken zamanı kaydetmesine olanak sağlar.